Så mye får du for 100 kcal – 2

Så mye får du for 100 kcal
Så mye får du for 100 kcal

Visste du at et egg inneholder så mye som 100 kcal? Men det er ikke noe dårlig valg likevel for egg er både næringsrikt og mettende. Om du trenger litt ekstra påfyll kan et egg på brødskiva gi deg akkurat nok til at du holder til neste måltid. Alternativt kan du spise en stor appelsin eller 17 mandler som et eget mellommåltid. Sunt og godt det også.

Her ser du forskjellen i antall kalorier

Her ser du forskjellen i antall kalorier
100 100 0 1
Her har du tre alternativer til å innta 100 kalorier: 1 stor appelsin (278 gram uten skall), 1 egg (64 gram) eller 17 gram mandler. Hva velger du om du er sulten?
Her har du tre alternativer til å innta 100 kalorier: 1 stor appelsin (278 gram uten skall), 1 egg (64 gram) eller 17 gram mandler. Hva velger du om du er sulten?
100/100
1 stor appelsin (278 gram u/skall) = 100 kcal
100/100
1 kokt egg (64 gram) = 100 kcal
100/100
17 mandler (17 gram) = 100 kcal

POPULÆRE SLANKETIPS-KATEGORIER:

Alkohol (3) Blandevann (1) Brunost (4) Brus (3) Bær (3) Dessert (14) Dressing (1) Drikke (22) Epost (4) Ferdigmat (1) Fisk (7) Frokost (46) Frukt (17) Gele (1) Grønnsaker (3) Gulost (3) Iskrem (2) Kaker (5) Ketchup (1) Kjøtt (5) Kjøttpålegg (5) Knekkebrød (3) Kveldsmat (1) Kylling (3) Lam (1) Lunsj (37) Meieri (4) Mellommåltid (35) Middag (37) Nøtter (7) Ost (10) Pasta (4) Popcorn (5) Potetgull (3) Pålegg (29) Pølse (2) Rømme (4) Saus (13) Sjokolade (25) Slanketips (1) Snacks (12) Storfe (1) Suppe (3) Syltetøy (2) Søtt (36) Tilbehør (22) Yoghurt (10) Øl (2)

FÅ MOTIVASJON TIL Å KLARE Å PASSE VEKTEN. BESTILL SLANKETIPS365 PÅ EPOST.
GRATIS SELVFØLGELIG!

Bestill her!

Total
0
Shares
Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

You May Also Like