En liten lunsj eller dessert, men hvor mange kcal har disse to?

Rislunsj med eller uten tilsatt sukker?
Rislunsj med eller uten tilsatt sukker?

Som lunsj vil jeg si at en Rislunsj er litt stusselig med sine 150 gram i begeret, vi tviler på at metthetsfølelsen vil holde særlig lenge. Men som en dessert kan de være et godt alternativ, spesielt dersom du velger den uten sukker. Det er nemlig ikke mange dessertene som holder seg til bare 156 kcal!

Her ser du forskjellen i antall kalorier

Her ser du forskjellen i antall kalorier
74 100 0 1
Rislunsj med tilsatt sukker (Bringebær & Rips) har flest kcal og er satt til 100% (211 kcal). Den uten tilsatt sukker har til sammenligning 156 kcal. Litt mindre, men ikke så veldig mye.
Rislunsj med tilsatt sukker (Bringebær & Rips) har flest kcal og er satt til 100% (211 kcal). Den uten tilsatt sukker har til sammenligning 156 kcal. Litt mindre, men ikke så veldig mye.
74/100
1 beger (150 g) Rislunsj med Jordbær u/tilsatt sukker (= 156 kcal)
100/100
1 beger (150 g) Rislunsj med Bringebær & Rips m/sukker (= 211 kcal)

POPULÆRE SLANKETIPS-KATEGORIER:

Alkohol (3) Blandevann (1) Brunost (4) Brus (3) Bær (3) Dessert (14) Dressing (1) Drikke (22) Epost (4) Ferdigmat (1) Fisk (7) Frokost (46) Frukt (17) Gele (1) Grønnsaker (3) Gulost (3) Iskrem (2) Kaker (5) Ketchup (1) Kjøtt (5) Kjøttpålegg (5) Knekkebrød (3) Kveldsmat (1) Kylling (3) Lam (1) Lunsj (37) Meieri (4) Mellommåltid (35) Middag (37) Nøtter (7) Ost (10) Pasta (4) Popcorn (5) Potetgull (3) Pålegg (29) Pølse (2) Rømme (4) Saus (13) Sjokolade (25) Slanketips (1) Snacks (12) Storfe (1) Suppe (3) Syltetøy (2) Søtt (36) Tilbehør (22) Yoghurt (10) Øl (2)

FÅ MOTIVASJON TIL Å KLARE Å PASSE VEKTEN. BESTILL SLANKETIPS365 PÅ EPOST.
GRATIS SELVFØLGELIG!

Bestill her!

Total
0
Shares
Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

You May Also Like